Rum N

För några dagar sedan fyndade vi några tapetrullar och i går blev det färdigtapserat. N hade en riktigt tråkig grå tapet innan med två tråkiga fondväggar. Nu bytte jag ut fondväggarna med en riktigt färgstark sak som tyvärr inte alls visar sitt rätta jag på bild, tapeten är mycket mörkare och mysigare på riktigt än vad som syns här. Överlag är rummet så litet och fullt av hörn så det var omöjligt att få snygga bilder, helheten är mycket snyggare i verkligheten. Tyckte alla foton bara blev att se röriga ut nu..



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag är jättenöjd! Rummet blev mycket mysigare (och det är första gången jag tapetserar helt själv, så jag är ganska nöjd med det resultatet med.. Det var en snäll mönsterpassning.). En ny taklampa ska in och jag har inte bestämt mig riktigt för om fondväggarna ska ramas in med vita lister eller inte, men sen är det nog perfekt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga och glada färger!!



Dig vill jag gärna följa :o).

2010-10-12 @ 00:26:30
URL: http://knepstolparna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0